Administratief deskundige woonzorgcentrum Mariëndal

Jouw takenpakket:

Als administratief deskundige ben je, als rechterhand van de directeur van het WZC, verantwoordelijk voor de opvolging van de administratieve dossiers i.k.v. ouderenzorg. Daarnaast geef je leiding aan de medewerkers van de administratie en fungeer je als aanspreekpunt voor zowel interne als externe contactpersonen en klanten. Zo bouw je actief mee aan een efficiënte en klantvriendelijke dienstverlening.

 Jouw profiel:

  • je bent een administratieve duizendpoot die beschikt over de nodige ervaring en maturiteit;· 
  • leiding geven zit jou in het bloed;· 
  • je bent een goede organisator die duidelijk kan communiceren en oplossingsgericht denkt;· 
  • je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel en stelt je loyaal op;
  • de sector van de ouderenzorg is jou niet onbekend of je bent bereid om je hierin bij te scholen;
  • je bent een teamspeler, maar je kan je werk ook zelfstandig organiseren en prioriteiten stellen;
  • een goede kennis van en/of interesse in telecom en IT zijn een pluspunt;
  • je beschikt over een bachelor diploma of hiermee gelijkgesteld;
  • je begrijpt en spreekt voldoende Nederlands, hetgeen je kan aantonen door het voorleggen van een diploma uitgereikt door een Nederlandstalige onderwijsinstelling of een getuigschrift ‘Nederlands 2de taal’.

Wij bieden jou:

werken in de sociale sector staat gelijk aan werken voor en met mensen. Je komt terecht in een dynamische omgeving waar een divers takenpakket op jou ligt te wachten. We bieden je een verantwoordelijke en gevarieerde functie waarbij je initiatief kan nemen en jezelf kan ontplooien. Daarnaast bieden we je nog bijkomende voordelen zoals gratis hospitalisatieverzekering voor jou en je gezinsleden, maaltijdcheques van €8, fietsvergoeding van €0,23/km, 75% tussenkomst in kosten openbaar vervoer, eindejaarstoelage & attractiviteitspremie, ruime vormingsmogelijkheden & overlegmomenten en een gunstige verlofregeling.

Word jij onze nieuwe collega? 

Stuur dan je kandidatuur, vergezeld van CV, motivatiebrief en kopie diploma, ten laatste op 1 februari 2019 per e-mail naar personeelsdienst@ocmw.overijse.be, per aangetekende brief naar OCMW Overijse, Dr. J.P. Dieudonnéstraat 3, 3090 Overijse t.a.v. de personeelsdienst, of kom ze persoonlijk overhandigen.De kandidaten die in aanmerking komen voor de functie zullen worden uitgenodigd voor een aanwervingsexamen dat zal plaatsvinden in de loop van februari 2019.

Meer weten?

Aarzel niet om meer informatie op te vragen over de functie, de arbeidsvoorwaarden en/of de selectieprocedure bij de personeelsdienst op het nummer: 02/686.31.66.